OPET’e İki Stevie Ödülü birden…
OPET, iş dünyasının performansını değerlendiren Uluslararası Stevie Ödülleri’nde enerji ve sağlık kategorisinde iki ödüle layık bulundu.
Enerji kategorisinde “Yılın Şirketi”, Sağlık, Güvenlik ve Çevre Programı kategorisinde “Temiz Tuvalet Kampanyası” ile ödül kazanan OPET, başarısını uluslararası arenada da kanıtlamış oldu.
Türkiye’de akaryakıt sektöründe 8 yıldır ‘Müşteri Memnuniyeti En Yüksek Şirket’ unvanını koruyan OPET, iş dünyasındaki üstün performansları onurlandıran en prestijli organizasyonlardan 10’uncu Uluslararası Stevie Ödülleri’nde iki ayrı ödüle layık bulundu. Enerji Kategorisi’nde 50 ülke, 3300 aday arasından “Yılın Şirketi” olarak ilk üçe giren OPET, Yılın Sağlık, Güvenlik Ve Çevre Programı kategorisinde ise “Temiz Tuvalet Kampanyası” ile ödüle layık bulundu. OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca, Barselona’da düzenlenen törende her iki ödülü de Stevie Awards Başkanı Michael P. Gallagher’ın elinden aldı.
Törenin ardından bir açıklama yapan Cüneyt Ağca, şunları söyledi: “Sektörümüzün büyük oyuncuları arasındaki tek yerli şirket olarak fark yaratan bir markayız. Dünyada enerji alanında yılın şirketlerinden biri olmak ve ülkemize böyle bir ödülle dönmek bize yeni sorumluluklar getiriyor. Dünyanın pek çok ülkesindeki benzer sektör ve şirketlere göre zaten çok daha yüksek olduğuna inandığımız ürün ve hizmet kalitemizi sürekli artırmak ve geliştirmek üzere çalışmalarımızı sürdüreceğiz. Tüketicinin en çok memnun kaldığı marka olarak müşteri beklentilerini anlamaya çalışmak, daha da ötesinde proaktif yaklaşımla talep ve olası şikayetleri önceden tahmin etme kabiliyetinde olmak bize başarı getiriyor. Amacımız 20 yıllık genç bir marka olarak gösterdiğimiz bu başarıyı sürdürülebilir kılmak, istikrarlı büyümemize devam ederken %19’a ulaşmış olan pazar payımızı daha da yukarılara taşımak.”
“Tüketicimizin hayatının her alanındayız”
Ağca sözlerine şöyle devam etti: “Markamızın sektördeki farklılaşma noktalarından en önemlisi sosyal sorumluluk anlayışımız. Ödüle layık görülen “Temiz Tuvalet Kampanyası”, 13 yıldır tuvalet temizliği ve hijyeni konusunda toplumsal bir duyarlılık ve değişim yaratıyor. Yönetim Kurulu Üyemiz Nurten Öztürk’ün liderliğinde ilerleyen Temiz Tuvalet Kampanyası ile bugün Türkiye’de tuvalet temizliği ve hijyeni konusunda önemli bir değişim yarattık. Bununla da kalmayıp Suudi Arabistan ve Makedonya’da gerçekleştirilen eğitimlerle projemizi yurtdışına taşıdık. Temiz Tuvalet Kampanyası, uluslararası anlamda da gerek OPET’i gerekse Türkiye’yi tanıtan bir proje oldu. Türk Standartları Enstitüsü bizim tuvaletlerimizi örnek alarak Türkiye’deki kamuya açık tuvalet standartlarını yeniden oluşturdu. Sektörümüzün içinden veya dışından pek çok kurum ve şirket benzer şekilde bizim tuvaletlerimizi model alıp kendi uygulamalarını başlattılar. Bu kampanya, tüketicimize “kusursuz hizmet” anlamında sunduğumuz en önemli faydalardan biri. En son başlattığımız el değmeden açılan tuvalet kapıları uygulamamızda olduğu gibi yeni ürün ve hizmetlerimiz, hızla gelişen istasyon ağımız ve sosyal sorumluluk projelerimizle sektörümüzde hep fark yaratma ve müşterilerimizin hayatını kolaylaştırma gayretinde olduk. Bugün, Yunanca “taçlandırma” anlamına gelen Stevie ödülleri ile de başarılarımızın taçlandırılmasından ve tescillenmesinden büyük onur duyuyoruz.”
“Kusursuza Yolculuk” devam ediyor
Yeni nesil müşteri memnuniyetindeki iddiasını “Kusursuza Yolculuk” sloganı ile duyuran OPET, çağrı merkezi hizmetleri, istasyon hizmetleri ve online hizmetlerden oluşan koşulsuz memnuniyet anlayışı ile sektöründe fark yaratıyor. OPET Çağrı Merkezi, 444 OPET (6738) hattında 7/24 hizmet sunarak tüm çağrıları titizlikle değerlendiriyor ve eksiksiz teknik altyapısı ile tüm müşteriler için çözüm üretiyor. Müşterilerinin aldığı hizmetten memnun kalıp kalmadığını öğrenip, görüş ve yorumlarını kayıt altına alıyor. OPET’in tüm istasyonları; ürün ve hizmet kalitesi, istasyon düzeni, güleryüzlü ve güvenilir bir ortam sunulması, tuvaletlerin temizliği, engelli tuvaletleri ile yüksek standartlara sahip. OPET bu standartları korumak ve daha da yükseltmek için sürekli denetimler gerçekleştiriyor. Tüm bayi ağına ve çalışanlara düzenli olarak satış ve hizmet kalitesi odaklı eğitimler veriliyor. Müşteri memnuniyetinde birinciliği kalıcı hale getiren OPET, sektördeki büyük oyuncular içinde tek yerli şirket olarak ülkesine olan sorumluluğunu, sosyal sorumluluk projelerine hız kesmeden devam ederek yerine getiriyor.